Friday 21 August 2009

Webbutik


God Morgon,

Det är fler som undrat efter mitt förra inlägg om nätbutik och jag kan då varmt rekommendera
ett gäng killar som kallar sig http://www.wikinggruppen.com/.

Efter att i månader surfat runt bland olika erbjudanden om e-butik, fastnade jag för just Wikingruppen.
Dels har de en bra månadskostnad, vilket tilltalade mig. Men förutom det, så gör de layoten åt dig
kostnadsfritt och dessutom personligt och stilrent.
För mig var det mycket viktigt . Denna tjänst kostar hos andra e-butiker flera tusentals kronor.


Allt finns med i deras e-butik och dessutom lätt att förstå, för dej som kanske inte är så duktig på data osv.

Är det något som du inte förstår, ja då är de alltid tillgängliga.
I början hade jag ju tusen frågor och en kväll vid 10-tiden skickade jag en fråga till dem.
Tänkte , jag får väl svar dagen efter. Pling, tio minuter efteråt kom ett med. från dem och jag kunde fortsätta halva natten att lägga upp bilder osv.

Man märker att de älskar sitt jobb och det avspeglar sig i deras sätt att bemöta en.
Jag är mycket nöjd med dem och har du i tankarna att starta en E-handelsbutik, kan jag å det varmast rekommendera http://www.wikinggruppen/ .com .
Du får gärna höra av dig till mig om du har frågor annars tycker jag du ska ta kontakt med wikingruppen. http://www.wikinggruppen/ .com

3 comments:

  1. Tack för underbara interiörer! Härligt att få börja dagen med dessa!
    Carin i norra Sverige

    ReplyDelete
  2. Sååå fin webbutik du har !! Himmel alltså, och vad du är snäll som tipsar andra !!
    Du, jag har mailat dig !!
    Kraaam Anette

    ReplyDelete
  3. Tack för titten till mig!
    Jag förstår dig vad gäller häst. Det finns många andra värden här i livet. Man får inte bli för enögd men jag har fått det med modersmjölken så det är svårt att låta bli. Delar av mina intressen syns bl ai min andra blogg Cajsasrum.
    Jag återkommer hit!
    Hälsningar från norr
    Carin

    ReplyDelete