Monday 27 April 2009

Tidig Vår!


Bilden är från Nancy Fishelsons hem, där är det sommar, men här är våren, tidigare än på länge.




Utanför mitt data-blogg fönster knoppas allt för fullt!



Björkarna hade musöron i lördags.



Nu är de nästan fullt utslagna.






Jag som bor tre trappor upp börjar längta ner på marknivå.



Det är första gången i mitt liv jag bor i lägenhet .






Har börjat titta på hus annonser!



Det är väl vårkänslorna som börjar spritta i kroppen.



Får ta mig en funderare, kanske en liten sommarstuga framöver.






Vintern är trots allt ganska skön, när man inte behöver skotta snö.



Ha en bra vår dag !









2 comments:

  1. Visst är det härligt med våren. Förstår dina känslor i dessa tider om sommarstuga. Undrar om inte det kan vara det bästa alternativet, lägenhet på vintern och stuga på sommaren. Ha en bra kväll! Kram Merja

    ReplyDelete
  2. Ja, det är allt bra skönt att bo i markplan, coh kunna vistas ute när man vill så här års...har bott endast två år av mitt liv i lägenhet..utan balkong och jag trodde jag skulle få nippran...fast allt handlar väl kanske om vad man är van vid...hoppas du får en egen stuga nån gång!
    Fina bilder!!
    kraam

    ReplyDelete