Sunday 28 March 2010

Bänkad framför tv onsdag kl 21 TV4

Onsdagar kl 21 sitter jag bänkad framför TV:n. Då går Fuskbyggarna på Tv4.
Har ni inte sett Fuskbyggarna , så tycker jag ni ska göra det denna onsdag .Det handlar om familjer som blir lurade av oseriösa hantverkare. Löpsedlarna har varit fulla av rubriker om dessa program och det är jättebra att det tas upp i media.   Stackars människor som blir lurade avdessa skojare, för hantverkare kan man inte kalla dem. Många av familjerna sitter med stora skulder och deras drömmar går i krasch. Det är bra att detta kommer fram, så kanske man kan sätta stopp för det.

Extra stolt är jag då min bonusdotter Martina  Ressner är producent för programmet.
Martina jag är stolt över dig!

1 comment:

  1. Jag har också sett lite av några program men jag blir upprörd över reportrarnas "dra-alla-hantverkarna-över-en-kam" kommentarer. Jag har nästan lust att skicka ett argt mail till "käre" Martin och be honom skilja agnarna från vetet. Det finns många MYCKET duktiga hantverkare som tyvärr får aldeles för lite betalt av oss snäla svenskar som bara vill ha allt på en gång till billig peng! Klart det kommer fuskbyggare på en sådan marknad som inte värdesätter ett hantverkskunnande!!!

    ReplyDelete