Thursday 5 August 2010

Sommaren är kort

Sommaren är kort, men i år kan man inte säga att det mesta regnat bort.
Nej, sol bad och massor av glass och tid med barnbarnen.

Jag har inte haft någon direkt sammanhängande ledighet eftersom min visningsbutik
på Magnus Erikssonsgatan ska bli klar i augusti.
Dessutom är antikmässan den stora höjdpunkten i slutet av juli, så då vill jag vara hemma.
 Behöver bara gå tvärs över gatan, så är jag där.

En fortsatt skön sommar och Välkommen till min visningsbutik i slutet av augusti.
Kramar Marie




4 comments:

  1. Härliga bilder!
    Hoppas att solen skiner på dig i helgen, här ser vi bara moln, moln och massvis med moln:(
    Kram
    Marianne

    ReplyDelete
  2. Vad spännande med visningsbutik. Får se till att besöka dig och Marie snart./Kramen

    ReplyDelete
  3. Hej Marie.
    Oj så roligt det vore att hälsa på dig i din butik, men det är såååååååååååååååååå långt, att bara gå och titta i verkligheten, det är mycket roligare än på nätet.
    Men oj,oj,oj så underbar hon är vilken sötis, så många goa kramar du ska få, och så fin hon är i sin hatt. Gulligt fotat, jättesnyggis.
    Ha en fin dag.
    Kram Zara.

    ReplyDelete
  4. Amen & herregud, varför har jag inte hittat hit till denna blogg tidigare! Jag njuter över att få vandra runt här och ta till mig denna miljö, som jag skulle kunna flytta rakt in i (alla kategorier, läs i alla bilder Du visar).

    Agneta

    ReplyDelete