Wednesday 1 September 2010

Nytt utseende på Webbshopen

Det är tunnsått mellan inläggen just nu, men med iordnigställande av visningsbutiken och byte  av webbutiken, så har det helt enkelt inte funnits några ord och tankar kvar på kvällen att skriva i bloggen om.
Eftersom jag i stort sett sköter det mesta numera i min nätbutik, från utseende till färdig vara, har all min tid gått åt till att lära prova, ge upp, ta nya tag osv......
Har man en egen ide om hur man vill att det ska se ut, vilket jag hade redan från början.
Många långa timmar har gått åt till att testa, bilden här, bilden där, bilden hit, bilden dit.
För att inte tala om bakgrundsfärgen............är den inte lite för blå, nä nu är den gul - grön, Hjälp!
Ja, det har jag många gånger tänkt, men skam den som ger sig.
Så ca den 17 sept, bli inte förskräckta om ni inte känner igen er.
Men webbutiken ser helt annorlunda ut.

En nyhet i butiken kommer att vara dessa necessärer.
Tills dess  Kram Marie

PS. BUTIKEN I HELSINGBORG HÅLLS STÄNGD PÅ FREDAG DEN 3/ 9 PGA INKÖPSRESA.

4 comments:

  1. Så spännande med nytt utseende, vet precis vad du genomlider. Jag har bestämt mig för att nu får jag sluta fila. Necessärerna ser jättefina ut, får jag kolla litet extra på./Kram Merja

    ReplyDelete
  2. Hei Marie,

    Du er sååå dyktig !! Himmel så vakre disse necessärer er. I de fineste stoffer. Jeg blir så Inspirert og får sånn energi av å se på ditt arbeid. Det håper jeg du vet. Herlig å ha andre kvinner der ute som elsker å gjøre akkurat det samme som en selv.

    Ja det er et styr å Designe, jeg har selv sittet i timer for å sette sammen en katalog jeg straks skal tilby i min egen lille butikk. Det der med farger er vanskelig ! Men du kan vel endre deg underveis hvis du ikke er helt fornøyd ?

    Skal straks kikke inn i din shop.

    Ha nå en riktig herlig weekend, nyt !

    Varm hilsen,
    Aina

    ReplyDelete
  3. so cute for your white linen embroideries ! i am fan !

    ReplyDelete