Thursday 26 March 2009

Stolar


Godmorgon !

Det är lite tidigt för att sitta framför datan kanske, men jag läser faktiskt min morgon tidning på datan.

Det är auktion på Helsinborgs Auktionsverk på söndag, men där fanns ingenting jag vill ha.

Letar oftast efter möbler jag kan klä med mitt linne.

Stolar blir oftast så dyra och så är de så mycket att renovera innan man kan sälja dem.

Stolarna ni ser på bild är ex. på stolar jag letar efter. Stegstolen är en av mina favoriter.


Har däremot hittat en trågsoffa, som skall kläs med antikt linne. När den är klar ska jag visa den för er.

Ha en bra fredag!


3 comments:

  1. God morgon!
    Ja, jag gillar också stolar. Stolarna på bilden är jättefina och jag kan tänka mig att de blir fina i dina linnetyger. Kram Merja

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Vilka underbara bilder!!!Det här kommer definitivt bli en av mina favoritbloggar,blev salig!
    Kram från Anne-Lie www.arturochgerda.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hej och tack för omtanken.

    Himmel vilka bilder du visar. Jag älskar linnetyg. Synd att många av dina bilder blev försvann.

    Kram Viveka

    ReplyDelete